Polityka zwrotów

Termin

Czas trwania: 14 dni od otrzymania towaru
Kontakt: Skontaktuj się z nami w tym terminie
 

Warunki zwrotu

Stan: Przedmiot musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu
Kontakt: Koniecznie skontaktuj się z nami przed zwrotem towaru
Odpowiedzialność: Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzone lub zagubione przedmioty
 

Proces zwrotu

Akceptacja: Po skontaktowaniu się z nami otrzymasz e-mail z instrukcjami
Wysyłka: Towar musi dotrzeć do nas w ciągu 30 dni od otrzymania akceptacji
Zwrot pieniędzy: Po sprawdzeniu i potwierdzeniu stanu zwrócimy kwotę
Opłaty: W przypadku niekompletnego zwrotu, zwrot pieniędzy zostanie dostosowany.
 

Stan zwracanych przedmiotów

Nieużywany: W przypadku używania lub uszkodzenia kwota zwrotu zostanie zmniejszona
Dokumentacja: Zaleca się wykonanie zdjęć przedmiotu i opakowania przed wysyłką
 

Ograniczenia

Materiały niebezpieczne: Brak zwrotów materiałów niebezpiecznych lub łatwopalnych cieczy/gazów
Produkty zasilane bateriami: Odłącz kable baterii
 

Zwrot zorganizowany samodzielnie

Śledzenie: Zaleca się korzystanie z usługi z możliwością śledzenia
Odpowiedzialność: Towar pozostaje twoją własnością do momentu potwierdzenia przez nasz magazyn
 

Po otrzymaniu zwrotu

Powiadomienie: E-mail o otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu
Zwrot pieniędzy: Po przetworzeniu, w ciągu 5 dni roboczych
 

Problemy ze zwrotem pieniędzy

Sprawdź swoje konto bankowe: W przypadku opóźnienia najpierw sprawdź swoje konto
Skontaktuj się z firmą obsługującą karty kredytowe: Jeśli zwrot jest brakujący
Kontakt: W przypadku dalszych problemów: shop@floristik24.com